tisdag, november 04, 2008

hemma hos reportage tar ofantlig tid

Jag råkar verkligen älska tanter och framför allt tant Berg i Lotta på Bråkmakare gatan...





Tjola hej tjolahopp


Vad skönt det är att bara ha det städat så där skönt ibland, i Söndags va det en norsk tidning här och fotograferade, vårt lilla hus,detta föregicks av städning högt och lågt.

Helt galet kändes det att någon åkt från Oslo för att fota vårt hem.
Men kul så klart, och nu har det det goda med sej att här är städat och skönt.

Jag är ju tokig i inredning, prylar som är kul och udda och färger och till min glädje var det en journalist och en fotograf som delade mina åsikter och som var hur sköna som helst.

Att fota tar av erfarenhet ganska lång tid men det här tog priset, helt tokigt vad det kan ta tid att fota igenom ett litet hem , vi har bara 90 kvm men vi höll på från 10 till 16!!!!!!!!!!!!

Många bullar och mackor blev det.
Jag passade på att ta ett gäng bilder med min lilla kamera också så här kommer ett smakprov, jag vet att det är någon som undrat tidigare så here we go, I like it och framför allt ääääälskar jag ljusen och lyktorna som kan och måste tändas den här tiden på året, Välkommen alltså hem till mej:

Ha en härlig kväll, dag, vecka, och sträck på dej, kör ditt eget race och glöm inte att too much never is enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar