fredag, juli 04, 2008

underbart, fantastiskt, strålande,fabulöst, glamoröst.....

Hemma och jobbar några korta dagar från Grebbestad försöker plöja igenom alla mail och uppdatera alla i vad som ska göras och varför osv. Jag kan gott och väl jobba med världens i särklass bästa människor dom är fabulösa på alla sätt och vis!!!

I onsdags var vi på Sex n the city och fick galet mycket ögongodis för pengarna, here we go!!
Ny garderob måste införskaffas och paljetter sys på allt man äger och har, det är ju det jag säger "-too much is never enough" och livet måste levas levande i ett rasande tempo så man hinner med så mycket som möjligt!!

Jag trodde aldrig att jag skulle gilla filmen för jag är riktigt omåttligt oförtjust i tv serien, men vad vet man! Det här är en film man vill ha som ögongodis trötta kvällar länge, så det är väl bara att köpa den på dvd till hösten....

I eftermiddag bär det av till Grebbestad igen och bryggan, det är iochförsej arbete där också men det är sååååå skönt att ha vattnet utanför fönstret på morgonen när man slår upp ögonen och hela dagen när man jobbar, det kallar jag lyx.

Mums och mys i sommarvärmen, ät mycket isglass sträck på dej - du är fantaboulous och du bajsar förmodligen glitter.

/ puss och hej
malin

2 kommentarer:

  1. och jag jobbar med en fabulös snygge. hoppas allt går bra i grebbe och så hörs vi imorrn.
    pusspuss.

    SvaraRadera