onsdag, juni 25, 2008

Trällor, så himla rätt!!

Ja Ja ja!!!!!

Äntligen har vi fått tag på trällorna med stort T- flätade öppna i tån och vristrem. De kommer att anlända i butik nästa vecka och kommer i färgerna citrus, vitt, rött och natur.

Vi har tidigare haft liknande och nu kommer det ääääääntligen fler.

Kan det kännas mer rätt än att gosigt svassa runt i trätollor från skåne och en lååång kjol denna sommar som bjuder både kyla sol och regn?

Jag kommer iallafall att känna mej som en principessa.

Jag har precis avslutat en fantastisk hatt som ser ut som en prinsess tårta, kameran är på utlåning så det kommer bild när den är tillbaka, tillsvidare får du tänka dej en gammelgrön stråkulle med siden ros i rosa och ett brätte fyllt av spets i cremefärg, om jag får säga det själv, och det får jag!!! Så är den typiskt en sådan där grej som man bara måste äga titta på och njuta av, för att förgylla tillvaron, vem vill inte ha en prinsesstårta på väggen när den inte vilar på huvudet....?

Korr läste hemma hosreportaget idag och det verkar som om jag bor i ett riktigt härligt och drömlikt hus, det står inte någonting om dammråttor och oputsade fönsterrutor, häääärligt.

Ha en underbar kväll/dag och sommar sträck på dej och tro att du är något det är du!!

Glöm inte att prinsessor bajsar glitter säger någon något annat , tro dom inte.

/ Kram malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar